Retourneren
Ruilen:
• Een omruiling is mogelijk binnen mits u dit, binnen 14 dagen, schriftelijk heeft aangegeven via ons e-mail adres admin@quickshoeservice.nl Bij een omruilingsverzoek is het van groot belang dat u het artikelnummer van het reeds ontvangen artikel doorgeeft en daarbij kunt aangeven welke kleur, maat, etc. wel wenst. Wij zullen, na ontvangst van het door u retour gezonden artikel, zorg dragen voor het toezenden van het gewenste artikel.
• Bij een omruiling zijn de kosten voor het toezenden van een nieuw artikel voor rekening van Schoenmakerij Oost. De kosten van het retour gezonden artikel is voor uw rekening. Zorg daarbij wel dat u om een verzendcode vraagt bij uw postkantoor. Bewaar de verzendcode goed totdat u van ons een bevestiging ontvangt waarin wij kenbaar maken dat wij het, door u geretourneerde, artikel in goede orde retour hebben ontvangen. Na ontvangst van deze bevestiging kunt u de verzendcode eventueel weggooien.
• Ruiling van een aktie of sale artikel is mogelijk mits uw maat/kleur nog leverbaar is. Blijkt dat uw gewenste maat/kleur niet meer voorradig is kunnen wij geen ruiling service aanbieden. U ontvangt dan u uw geld retour. U kunt verzoek binnen 14 dagen schriftelijk aan geven via admin@quickshoeservice.nl
Retourneren:
• Ontvangen wij uw aankoop binnen 14 dagen retour, dan geven wij u uw geld direct terug. Wanneer u de artikelen retourneert naar Schoenmakerij Oost Waldenlaan 114A 1093 NH te Amsterdam adviseren wij u een verzendcode te vragen bij uw postkantoor. Bewaar deze code goed totdat u van ons de bevestiging ontvangt waarin wij kenbaar maken dat wij uw postpakket, in goede orde, retour hebben ontvangen. Na ontvangst van deze bevestiging kunt u de verzendcode eventueel weggooien.
• Bij WVA (Wet Verkoop op Afstand) dient u, binnen 14 dagen, per e-mail contact op te nemen met Schoenmakerij Oost via admin@quickshoeservice.nl En vervolgens kunt u het pakket, voorzien van verzendcode, retourneren naar Schoenmakerij Oost, Waldenlaan 114A te Amsterdam. De verzendcode geldt als garantie voor u als het pakket onverhoopt zoek mocht raken.
• Het pakket dient te allen tijde voldoende gefrankeerd te zijn anders kan Schoenmakerij Oost het pakket niet in ontvangst nemen.
• Artikelen dienen ongedragen en indien redelijkerwijs voorzien van alle labels en verpakkingen te zijn wanneer het geretourneerd of geruild wordt. Blijkt dat artikelen gedragen of gebruikt zijn geven wij geen geld retour en/of kan er niet geruild worden.
Beschadigd:
• Alle artikelen worden voor verzending door het team van Schoenmakerij Oost zorgvuldig nagekeken op eventuele gebreken. Heeft u desondanks toch een beschadigd artikel ontvangen kunt u contact opnemen via e-mailadres admin@quickshoeservice.nl Wij zullen vervolgens zorg dragen voor een correcte afhandeling.
• Stuurt u een door uzelf beschadigd of gebruikt artikel retour, dan geeft Schoenmakerij Oost geen geld retour.
Geld retour:
• Als een artikel niet naar wens is, kunt u dit binnen 14 dagen schriftelijk aangeven via e-mail adres admin@quickshoeservice.nl. Vervolgens kunt u het artikel binnen twee weken, voorzien van een verzendcode, retourneren naar Schoenmakerij Oost, Waldenlaan 114A 1093 NH te Amsterdam. Na ontvangst, in goede orde (onbeschadigd, dus niet gebruikt en voorzien van originele labels), zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen (10 werkdagen) terugstorten op uw rekeningnummer. Wij willen u adviseren de verzendcode goed te bewaren. Deze kunt u eventueel weggooien op het moment dat wij het artikel, in goede orde, retour hebben ontvangen en u een ontvangstbevestiging hebben gezonden.
Klacht over uw aankoop?
Het team van Schoenmakerij Oost doet haar uiterste best om klachten te voorkomen maar heeft u toch een klacht over een op de webshop gekocht item? Dan kunt u mailen naar admin@quickshoeservice.nl Meld een klacht gelieve zo snel mogelijk. Wij zullen vervolgens onze uiterste best doen uw klacht binnen 10 werkdagen te beantwoorden en af te handelen. Omschrijf in uw klacht zo duidelijk mogelijk wat er scheelt aan het product en noteer uw gegevens, artikelnummer, factuurnummer en bestel datum zodat wij u sneller en beter van dienst kunnen zijn. Uw klachtenbrief kunt u mailen naar: admin@quickshoeservice.nl